Обмін та повернення товару

Звернення щодо повернення та обміну товару приймаються на електронну адресу beautyartstore.ua@gmail.com або за номером телефону у телеграм +380972407075


Зверніть увагу! Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року №172 «Про реалізацію окремих положень ЗУ «Про захист прав споживачів», якою зазначено список товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню:
-        парфюмерно-косметичні вироби;
-        одноразові матеріали;
-        розчіски, гребінці, щітки масажні;
-        продукти особистого використання: пензлі, набори пензлів, спонжі;
-        товари в аерозольній упаковці;
-        інструменти для манікюру, педикюру: ножнички, пилочки тощо;
-        засорби для догляду за обличчям та тілом;
-        інші товари, відповідно до  переліку, вказаному у постанові.
 
Обов'язково перевіряйте посилку при отриманні у відділенні Нової пошти або Укрпошти на цілісність упаковки та відповідність всіх позицій згідно Вашого замовлення!
У разі не відповідності в посилці товарів до замовлення, одразу на відділенні Нової пошти зв'яжіться з нашим менеджером та повідомте про помилкову комплектацію замовлення, після чого з вами будуть узгоджені подальші дії для вирішення питання!
Якщо при отриманні замовлення кур'єром або у відділенні поштових служб-партнерів, доставлений товар не відповідає замовленню – Ви можете відмовитись від замовлення в цілому, а не окремих позицій! Часткові повернення окремих товарів з замовлення або повернення повернення товарів з пошкодженою упаковкою ми прийняти не зможемо. Тому прохання не відкривати всі товари з замовлення, щоб не пошкодити пакування!


Після отримання посилки наш менеджер перевірить і прийме повернення, якщо:
-        товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей
-        товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
-        збережені всі ярлики, упаковка та заводське маркування
-        товар не відноситься до переліку товарів, які не підлягають обміну/поверненню


У разі пошкодження посилки та товару при пересиланні, порушена цілісності пакування – обов'язково одразу на відділенні Нової пошти або Укрпошти складіть акт-претензію для компенсації вартості.
Всі замовлення  оцінюються в повну вартість відповідно до суми замовлення!
Зробіть фото- або відео- фіксацію та повідомте нашого менеджера про пошкодження посилки.


Забравши посилку з поштового відділення, Ви автоматично погоджуєтесь з якістю та комплектацією товару. Інтернет-магазин не несе відповідальності за збереження та комплектацію посилки отриманої без огляду на відділенні.


Ми ж у свою чергу слідкуємо за якістю товару та старанно пакуємо Ваші замовлення, щоб у вас не виникало потреби його повертати!